MUA czyli MakeUp Academy

Cześć Dziewczyny!

Dzisiaj zapraszam na recenzje paletki z MakeUp Academy. Dodatkowo pokażę Wam makijaż zrobiony własnie tą paletką.

Paletkę Makeup Academy eXtreme Metallics zakupiłam w Pepco za 9,99 zł. Nigdy nie używałam cieni z tej firmy i też nie byłam przekonana czy mi się spodobają, ale zaryzykowałam. Cienie są połączone w jednej wyprasce. Są bardzo dobrze napigmentowane, metaliczne. Lekko się osypują. Można nimi stworzyć makijaż dzienny jak i wieczorowy. Dobrze się z ciemniejszymi kolorami "pracuje", tzn. łatwo się rozcierają, a intensywność kolorów można stopniować.

Tak prezentują się kolory. 
 A oto propozycja makijażu dziennego.

Do wykonanie tego makijażu oprócz paletki MUA użyłam:
baza pod cienie- Essence I love Stage
pod łuk brwiowy- cień Kobo 102
maskra- Avon super extend
eye liner- Miss Sporty Studio Lash 001


Co myślicie o takiej formie prezentacji kolorówki??
Jeśli macie pytania odnoście paletki piszcie w komentarzach:) Chętnie odpowiem:)

Pozdrawiam
AR




http://shinybox.pl/?ref=92f57bd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz