Zakupy: Rossmann i nie tylko


Dzisiaj zapraszam na post zakupowy. Do dziś trwała promocja -40% w Rossmannie. Udało mi się kupić kosmetyki na których mi zależało.


Zakupiłam podkład z Rimmel'a Wake Me Up w kolorze 200 soft beige.



Skusiłam się na lakier z Wibo 407. Jest to zielony, butelkowy kolor.



Dalej, do koszyka wpadł transparentny tusz do rzęs Just Clear z Miss Sporty oraz korektor rozświetlający pod  oczy Magic Pen brillance z Wibo.



Zakupiłam dwie mascary z Miss Sporty: Studio Lash 3D Volumythic i Fabulous Lash. Mogę śmiało napisać, że jestem zadowolona z zakupionych kosmetyków.



Z Avon'u zamówiłam mgiełkę do ciała o zapachu lilii i gardenii (chociaż przypomina mi ten zapach kwiat bzu). Z Oriflame kupiłam krem do stóp Winter treat imbir i klementyna oraz pomadke Pure Color w kolorze Blush Pink

A co Wam udało się kupić na promocji w Rossmannie?

Pozdrawiam
AR

5 komentarzy:

  1. Ja w Rossmanie wydałam sporo więcej niż planowałam, jeszcze w ostatni dzień promocji kupiłam dwie rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie w Rossmanie były 2 tury ;) pierwsza jest już udokumentowana na blogu druga jeszcze czeka w kolejce ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podkład z Rimmela chodził za mną bardzo długo ale w końcu nie kupiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie te pomadki z Oriflame to buble :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten żółty tusz Miss Sporty to moje ostatnie odkrycie jest rewelacyjny! Mega wydłuża!

    OdpowiedzUsuń