Marcowe zakupy

Witajcie!
Zapraszam na post zakupowy. 


Będąc w Rossmannie kupiłam żel antybakteryjny z CleanHands, miniaturkę kremu do rąk z Exclusive, odżywkę przyspieszającą wysychanie lakieru z Miss Sporty oraz żel pod prysznic z Palmolive. Na promocji zakupiłam peeling z Alterry papaya i bio kokos oraz masażer. 

W Avonie zamówiłam spray do utrwalania makijażu, serum ujędrniające do szyi i dekoltu z ekstraktem kolumbijskiej kawy z Planet Spa, a także po raz kolejny krem koloryzująco-nawilżający z SPF 20.

W Biedronce jak zwykle, wpadł mi płyn micelarny do koszyka i u mnie nowość odżywczy krem do rąk z Deba. Była jeszcze wersja nawilżająca tego kremu. 

Ostatnio w Biedronce były organizery na kosmetyki oraz biżuterię. Chciałam kupić drzewko na biżuterie, ale ostatecznie się rozmyśliłam i kupiłam tylko ten.


Razem z przyjaciółką (zapraszam do niej klik) złożyłyśmy zamówienie w BingoSpa i skorzystałyśmy z rabatu -50 zł. Zdecydowałam się na dwie maski: maskę proteiny kaszmiru i jedwabiu do każdego typu cery oraz maskę z kompleksem algowym do cery normalnej, kolagenowy żel do mycia buzi, a także olejek ze słodkich migdałów. 

Jestem ciekawa Waszych zakupów :) Piszcie co ciekawego kupiłyście w ostatnim czasie :)

Pozdrawiam
AR

4 komentarze:

  1. Z Bingo to była prawdziwa okazja:) koniecznie daj znać jak się sprawdzi ten wysuszacz bo mój z Insta Dri ubywa w zastraszającym tempie;/

    OdpowiedzUsuń
  2. krem do rak migdałowy bomba :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, zerknij w wolnej chwili na polskie kosmetyki ekologiczne LillaMai. Spróbuj, przetestuj i daj znać czy Ci odpowiadają.

    OdpowiedzUsuń