Kosmetyki Kobo Professional cz. I

Witam! Dzisiaj tym wpisem chciałabym zapoczątkować serie postów o kosmetykach Kobo Professional. Wydaje mi się że pomimo ich dostępności w drogeriach Natura są omijane, a większa popularnością cieszą się kosmetyki z szaf Essence i Catrice. Chciałabym Wam pokazać kilka produktów które posiadam i z których jestem bardzo zadowolona. Często kosmetyki te, można znaleźć w atrakcyjnych cenach na promocji.Warto polować na takie okazje:) Dzisiaj pokaże Wam wypiekany róż do policzków.


Luminous Baked Colour 101 Coral Blush


Uniwersalny wypiekany kosmetyk, idealny do stosowania jako róż do policzków jak i cień do powiek. Niesamowicie delikatna i jedwabista, pudrowa konsystencja, łatwa do mieszania oraz aplikowania zarówno na sucho, jak i na mokro.

Długo szukałam takiego różu w tym kolorze. Jest to taki koral z nutką pomarańczy. Dobrze  napigmentowany. Ładnie prezentuje się na policzku. Daje dziewczęcy, naturalny efekt. Posiada drobinki, które subtelnie rozświetlają. Można sobie intensywność koloru na policzku stopniować. Nie tworzy smug. Długo się utrzymuje. Idealny na lato do podkreślenia opalenizny. Do nałożenia go używam pędzla z Avon'u. Mam jeszcze ochotę wypróbować  odcień 102 Peach Blush i 105 Rose Petal.

Miałyście ten róż? Może polecicie jaki inny kosmetyk z Kobo:) Czekam!

Pozdrawiam AR

1 komentarz:

  1. Mam ten róż. U mnie spisuje się rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń