Ulubieńcy kosmetyczni KWIETNIA '13

Dzisiaj zapraszam na ulubieńców miesiąca kwietnia. Będzie to tylko kolorówka. Mamy już prawię połowę mają i pomyślałam że zrobię taki post. Są to moi pierwsi ulubieńcy na moim blogu.


Myślę, że będą pojawiać się również kosmetyki pielęgnacyjne w ulubieńcach, ale dopiero w następnych miesiącach. 

Twarz:


Jako "bazę" pod podkład używałam kremu koloryzującego z AvonPodkładem, który bardzo lubię od dość długiego czasu jest Jedwabisty podkład rozświetlający z AA w kolorze miód. Jest przelany do buteleczki po podkładzie z Avon. To moje drugie opakowanie. Sprawdza się w cieplejszych dniach. Niedoskonałości na twarzy ukrywał mi korektor z Avon Luxe w kolorze light. Następnym krokiem był puder. Nadal używam pudru z Oriflame Studio Artist Loose Powder Translucent. Róże które królowały w tym miesiącu to róż z Bell 2skin Pocket (nr chyba 2) i Kobo 101 Coral BlushDo konturowania twarzy, ale również jako rozświetlacza, używałam rozświetlającego pudru do twarzy i ciała z Essence SunClub 02 miami heat

Oczy:


Na powieki nakładałam bazę z Essence I Love Stage. Do wykonania makijaży używałam paletki Sleek Oh so special i paletki z Avon mocha latte. Z ostatniej paletki cieniem kolorze szaro-brązowym podkreślałam brwi. Cienie po który najchętniej sięgałam oprócz paletek są cienie z KOBO (na zdjęciu powyżej od lewej) 117, 104, 102, 112. Kreskę na powiece robiłam kredka z Avon Anew w kolorze brown. Na linie wodną nakładałam kredkę Kohl Pencil w kolorze Nude z Oriflame. Rzęsy tuszowałam maskarą SuperExtend z Avon.

Usta:


Na usta nakładałam pomadkę z Kobo 109 Tangerine Rose, albo Essence 55 Coralize me!. Kobo jest  to taki róż pomieszany z koralem a Essence koral półtransparentny. 

Mam nadzieję że post w takiej formie sie Wam spodobał. Jeśli macie jakieś zastrzeżenia/pomysły co mogłabym zmienić to piszcie w komentarzach:)

Miłej niedzieli
Pozdrawiam AR

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz