Synergen Sweet Touch- Peeling do codziennego stosowania do skóry wrażliwej

Dziś recenzja produktu do twarzy, tym razem pielęgnacyjna.Od ponad miesiąca używam peelingu Synergen z Rossmanna. Z początku nie byłam do niego przekonana, ale o tym poniżej;)

Opis: nie zawiera mydła, pomaga zapobiegać powstawaniu trądziku. Codzienne stosowanie pomaga Ci delikatnie, lecz dokładnie usuwać skóry. Zapobiega to zapychaniu się porów i powstaniu zanieczyszczeń skóry. Formuła bez mydła, zawierająca ekstrakty z malin, marakui  i oczaru koi skórę i jednocześnie zatrzymuje w niej wilgoć. Działanie mentolu wywołuje dodatkowy impuls świeżości. Perlisty, owocowy zapach pozwala ci rozpocząć dzień w dobrym humorze. Peeling oczyszczą skórę do głębi porów, poprawia strukturę skóry, nie zawiera parabenów. Tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie.



Producent zaleca stosowanie peelingu codziennie, ale ja go stosowałam 2/3 razy w tygodniu. Nie wyobrażam sobie stosowania peelingu dzień w dzień. Myślę, że taka praktyka na dłuższa metę wysuszyłaby mi skórę na buzi. Bardzo delikatnie oczyszcza buzię, chodź w niektóre dni miałam warzenie że nic nie zdziałał. Łatwo się rozprowadza i zmywa z twarzy. Peeling zawiera mentol, który ma dawać uczucie świeżości. Osobiście nie przepadam za takim efektem, ani na twarzy, ani na ciele. Mam skórę normalną  to jednak było do zniesienia. Nie wiem cz ten efekt mentolu sprawdziłby się na skórze wrażliwej. Nie podrażniał oczówMinusem jest dla mnie zapach tego produktu. Nie odpowiada mi zupełnie taki jagodowy, bardzo chemiczny zapach. Plusem jest jedynie opakowanie, dostępność i cena. Za 150 ml produktu płacimy ok. 9 zł w Rossmannie. Jestem pewna że nie kupie tego peelingu ponownie. W skali od 1 do 6 daje mu 3.

Chętnie się dowiem co Wy o nim sądzicie. Może macie jakiś sprawdzony peeling który polecanie:)

Pozdrawiam AR

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz