Pędzel dwustronny do twarzy w etui, Avon

Witajcie!
Dzisiaj recenzja pędzla z Avon. Zamawiając go nie myślałam że będzie aż taki fajny. Podeszłam do tego zakupu z dużym dystansem, ale również z ogromna dozą ciekawości. Potrzebowałam pędzla jednocześnie do nakładania różu i pudru. Do pudru jest z decydowanie (jak dla mnie) zbyt mały. Chociaż w takie miejsca jak okolice oczy czy nosa puder dokładnie naniesie. Zdecydowałam się ich używać do nakładania różu i konturowania twarzy. W tych rolach sprawdzają się idealnie. Pędzel, a w sumie pędzle mają bardzo miękkie, sprężyste włosie. Nakładają odpowiednią ilość produktu. Z łatwością się nimi pracuje. Dobrze rozcierają. 


Nic się z nimi nie dzieje po praniu. Ani jeden włosek z nich mi nie ubył. Czarna końcówka się nie odbarwiła, nie puściła farby. Jest bardzo pozytywnie zaskoczona jakością. Mają poręczne łączenie, nic się również z nim nie dzieje, nie rusza się itp. Kupiłam go za 17,99 zł i przyszedł w przydatnym etui. 

Jakich pędzili używacie do pudru? Nadal szukam ideału :)

Pozdrawiam 
AR

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz