Avon, Advance Techniques 360 Nourishment, Moroccan argan oil

Dziś recenzja odżywczej kuracji z marokańskim olejkiem arganowym do wszystkich rodzajów włosów. 

Egzotyczna mieszanka zawierająca unikalny marokański olejek arganowy natychmiast nawilża włosy i dodaje im blasku. Odżywia i wygładza nawet bardzo suche, zniszczone włosy pozostawiając je miękkie, wzmocnione i miłe w dotyku.
Sposób użycia: Nanieść produkt na dłonie i rozprowadzić równomiernie na wilgotne lub wytarte ręcznikiem włosach. Układać jak zwykle.



Cudów się po nim nie spodziewałam, ale bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Stosowałam go tak jak producent zaleca. Nanosiłam na mokre włosy, na same końcówki. Włosy są wygładzone, miękkie i miłe w dotyku. Olejek ma przyjemy zapach. Jedna pompka mi starcza na rozprowadzenie. Jest bardzo wydajny. Mam go około trzech miesięcy, a zużycie widoczne na załączonym zdjęciu. Zauważyłam ze przy częstym stosowaniu tego produktu (myje włosy co drugi dzień, czyli 3 razy w tygodniu), włosy się przyzwyczajają. Należy robić sobie od niego mały urlop. Jak mi się skończy na pewno kupie go ponowienie.   

Jakie polecacie olejki do włosów?

Pozdrawiam AR

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz