Eveline, Bio Hyaluron 4D Pro - Young, Krem dotleniający intensywnie nawilżający 3w1





Dzisiaj zapraszam na recenzje kremu. Nie będzie to pozytywna recenzja, a pokładałam w nim ogromne nadzieje. Czasem właśnie tak bywa, że kupując jakiś kosmetyk nastawiamy się na spektakularne efekty, a w rzeczywistości to jedna wielka pomyłka:( A mowa o:


bioHyaluron 4D PRO-YOUNG
Krem dotleniający 3w1 INTENSYWNE NAWILŻANIE 24h
Krem dotleniający przeznaczony dla młodej skóry, do specjalnej pielęgnacji cery wrażliwej, normalnej i mieszanej ze skłonnością do błyszczenia się.
1. NAWILŻA 
Innowacyjna formuła kremu została oparta na innowacyjnym kompleksie AQUAPHYLINE® zapewniającym długotrwały efekt intensywnego nawilżenia skóry. Krem aktywnie dotlenia i pobudza funkcje oddechowe komórek oraz międzykomórkowy przepływ energii. bioKWAS HIALURONOWY głęboko nawilża chroni naskórek przed wysuszeniem. 
2.MATUJE 
Kompleks MATT ACTIVETM zapewnia długotrwały efekt matujący w partiach skóry narażonych na nadmierne błyszczenie (czoło, nos, broda).
3. ROZŚWIETLA
bioOLEJEK ARGANOWY natychmiast rozświetla skórę i wyrównuje jej koloryt.

Pojemność: 50 ml

Krem przyjemnie pachnie. Ma fajną lekką konsystencje oraz słoiczek. W promocji można go spotkać za około 14,99 zł. I tu plusy się kończą. Słabo nawilża. Bardzo mnie zapchał wokół nosa i brody. Na czole pojawili się nieprzyjaciele. Nigdy nie borykałam się z takimi problemami. Nie zużyłam jednego opakowania ale aż dwa (chciałam dać mu szanse). Na początku myślałam że tą krzywdę robi mi inny kosmetyk, ale po odstawieniu go nic się nie zmieniło. Nie zauważyłam żeby wyrównywał koloryt i rozświetlał cerę. Szukałam kremu który będzie odpowiedni dla młodej skóry, nawilży ją, ale się zawiodłam:( 


Miałyście ten krem? Podzielcie się opiniami w komentarzach:)

Pozdrawiam AR

1 komentarz: