Projekt Denko #1


Dziś w końcu postanowiłam się w sobie zebrać i napisać pierwszego kosmetycznego posta. A wiec pierwszy projekt Denko. Postaram się go robić w takiej formie jak dzisiaj- czyli kilka produktów żeby nie robić z posta jakiegoś tasiemca ;P
Zużyłam kilka produktów do pielęgnacji ciała oraz dwie rzeczy z kolorówki.

1. Perfecta, Extra Slim, gruboziarnisty peeling-masaż do ciała wygładzająco- antycellulitowy
Po pierwsze bardzo przyjemny zapach kawowo- pomarańczowy. Spisywał się świetnie w masażu. Nakładłam go głównie na uda, brzuch i czasami na ramiona. Fajnie tą skórę uelastyczniał. Peeling ma duże ziarenka kawy, które w żaden sposób mnie nie podrażniały pod czas masażu. Efektu porysowania nie miałam, jedynie ją delikatnie rumienił. Stosowałam go 2-3 razy w tygodniu. Bardzo fajny i już wylądował na mojej liście zakupów kosmetycznych!

2. Nailty, zmywacz do paznokci z Biedronki.
Moje ostatnie opakowanie, ponieważ już go w Biedronce nie ma. Robił co miał robić. Radził sobie nawet z topperami. Starczał mi na bardzo długo, przy moim częstym malowaniu paznokci. Jedyną wadę jaką posiadał, chociaż mi to nie przeszkadzało ale mojemu otoczeniu owszem był zapach. Zastąpiłam go zmywaczem z Isany.

3. Lirene, żel pod prysznic o zapachu kuszącej gruszki
Dawno nie trafiłam na taki beznadziejny żel. Słabo się pienił, bardzo niewydajny. Zapach nie przypadł mi do gustu.

4. bebe beauty, Multiodżywczy krem regenerujący
Dobry produkt za nie wielkie pieniądze. Dobrze nawilżał, zapach typowo kremowy. Lekko rozprowadzał się na ciele. Jedyny minus jaki u mnie posiada, jest to że bielił skórę. Nie lubię tego efektu, ale nie mówię mu nie.

5. Avon, Solutions, Koloryzująco nawilżający krem na dzień z SPF 20
Bardzo jestem zadowolona z tego produktu. Sprawdza mi się pod makijaż. Delikatnie nadaje twarzy kolor. Jest wydajny, idealny również na lato. Mam już następne opakowanie.

6. Eveline, Volumix Fiberlast  Maskara pogrubiająca
Maskara posiada silikonowa szczoteczkę. Dobrze moje rzęsy rozdzielała i je pogrubiała. Byłam zadowolona z efektu, jaki nią na moich rzęsach uzyskiwałam.

To już wszystko! Miałyście któryś z tych kosmetyków? Podzielcie się swoimi opiniami:) Czekam na Wasze komentarze.

Pozdrawiam AR

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz