Avon, Solutions, Koloryzująco-nawilżający krem na dzień SPF 20

Dziś zapraszam na recenzje kremu koloryzująco-nawilżającego z Avon. Zużyłam już 3 opakowani tego produktu i mam o nim wyrobione zdanie.



Koloryzująco-nawilżający krem na dzień SPF 20.
Sposób ożycia: Równomiernie wmasować w skórę twarzy i szyi. Stosować rano jako samodzielny produkt albo pod makijaż. Uwaga: Chronić przed dziećmi. Unikać kontaktu z oczami . jeśli produkt dostanie się do oczu, przepłukać je obficie wodą. Może plamić niektóre rodzaje tkanin.
Pojemność 50 ml




Krem bardzo dobrze nawilża. Ma lekką konsystencje. Nadaje ładny kolor skórze i przy nakładaniu nie tworzy smug. Skóra na twarzy wygląda promiennie, zdrowo. Spotkałam się z opiniami że zapycha skórę, jednak u mnie nic takiego się działo. Jest bardzo wydajny. Przy codziennym stosowaniu starcza mi na około 3-4 miesięcy. Plusem jest jego cena oraz SPF 20. W promocji kosztuje około 13 zł. Ma przyjemny zapach. W zimie stosuje go jako krem pod makijaż. W letnie, ciepłe dni nakładam go jako samodzielny produkt  i przypudrowuje. Uważam, że nadaje się dla osób z ładną cerą, bez problemów (stosowany jako samodzielny produkt).


Miałyście ten krem? Co o nim sądzicie? A może polecacie coś innego;)

Pozdrawiam AR



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz