Zakupy

Witajcie!

Dzisiaj zapraszam na posta zakupowy. W ostatnim czasie dużo się działo i nie miałam nawet jak zrobić jakiś większych zakupów. W sumie kupiłam kilka rzeczy, których potrzebowałam.


Kupiłam krem do rąk, ponieważ obecny jest na wykończeniu i krem do stóp z Avon (kremu nie ma na zdjęciu). Z Oriflame zakupiłam żel pod prysznic i mgiełkę odświeżającą z myślą o gorących dniach. Do tego jeszcze zamówiłam cień w kolorze champan'a.


Będąc w Pepco zauważyłam produkty z firmy Makeup Academy (MAU). Dużo słyszałam o tych produktach od jednej z youtubowiczek mieszkającej w UK. Skusiłam się na paletkę metalicznych cieni w neutralnych kolorach. Oprócz tego wypatrzyłam jeszcze w tym sklepie pędzelki z W7. Skusiłam się na trzy: skośny, płaski do naklanina cieni oraz do blendowania.


I to byłoby na tyle z moich zakupów. :)

Pozdrawiam AR

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz